Samen voor 't Preuvenemint

Activatie
Consultancy
Digitalisering
Marketing
Web
Webflow

't Preuvenemint in Maastricht is het grootste culinaire openlucht festival van de Benelux. Wij steunen dit evenement al sinds 2011, en werken zo aan de online vertaling van hun merk.

Het staat bij zuidelijke liefhebbers van eten (en een drankje) in augustus met stip op de agenda: 't Preuvenemint. Het grootste culinaire festival van de Benelux, gehouden op het Vrijthof in Maastricht. Wij zijn daar niet alleen als bezoeker te vinden, maar zijn in de maanden voorafgaand aan het evenement ook volop in de weer.

In de jaren die we al 'gewone' sponsor, media- en hoofdsponsor zijn, hebben we alle facetten van de organisatie geraakt. Denk aan een nieuwe website, het uitrollen van het in 2021 door Quick Brown Foxes ontwikkelde merkpaspoort en allerhande ondersteunende processen op de achtergrond.

Baanbrekend was de lancering van de PreuveneApp in 2012. Hiermee kon je niet alleen 'zonder internet' (destijds nog een probleem, door de drukte) vinden wat er te doen was, maar kreeg je ook de 'Preuvenegatie'. Zo navigeerde je snel en eenvoudig naar elke stand op het Vrijthof, simpelweg door de route op je telefoon te volgen.

We zitten niet stil

Tegenwoordig zoeken we nog steeds naar kansen voor innovatie binnen 't Preuvenemint. Is dat niet het opfrissen van de marketingsite, dan doen we het wel met nieuwe ideeën voor de webshop, interactie met de bezoekers en het verder uitdragen van de missie van 't Preuvenemint: genieten voor het goede doel.

Bekijk deze website
No items found.

Samenwerken?

Hive Collective gaat net dat stapje verder om innovatieve en inspirerende oplossingen te creëren. Samenwerken met ons betekent kwaliteit en flexibiliteit, afgestemd op jouw behoeften. Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Laten we kennismaken en jouw project naar een hoger niveau tillen!