Hive.
Betrouwbaar vult de bij haar 'hive' en gaat daarvoor opzoek naar de beste brandstof. Altijd vlijtig, doelgericht en efficiënt. Nooit alleen, maar met velen en dat alles voor het gezamenlijke doel. Het resultaat mag er zijn, precies zoals haar baas dat gewild had.
Collective.
Samenwerken met precies de mensen die nodig zijn voor het resultaat. Geen ballast of verspilling van tijd en geld aan processen die niet gelinkt zijn aan dat resultaat. Één aanspreekpunt, de energie van een freelancer, het resultaat van een team.
Hive Collective is een label. Een kwaliteitsstempel die we achterlaten na onze ‘magie’. Vergelijk het met de was waarmee de bij de 'hive' sluit. Een voorbeeld voor andere, nieuwe projecten, een hoge kwaliteitseis die we stellen aan het resultaat, ons en samenwerkingen. Zo weet je dat je altijd goed zit bij Hive Collective.
Hive Collective werkt vanuit een aantal disciplines: elke specialist met zijn of haar expertise. Maar altijd met één van ons als schakel, en ons hoge niveau van kwaliteit.
In Hive Collective komen onze grote passies voor innovatie, digitaal ontwerp en marketing samen. Wij adviseren en bedenken niet alleen; we geven ook vorm en richting.
Het resultaat: platformen en campagnes die écht werken.
Ons laatste project: kijkeensnaarboven.nl. Ofja, in dit geval: kijk eens hierbeneden.
Het Maastrichtse cosmetica merk PUNE groeit en groeit. Daar hoort ook een professionaliseringsslag bij. En daar helpen de bijen graag bij.
Met Hive Collective zorgden we voor digitaal advies over het volledige webshopproces, bouwden een nieuwe marketingwebsite en regelden de signage in de PUNE Xperience.
Silt. Een omgeving van onschatbare waarde creëren voor mensen natuur: dat is het doel van de transformatie van de groeves Schinnen, Spaubeek en de nabijgelegen regionale vuilstortplaats.
Om daar te komen moest er een goede communicatieaanpak komen. Dat start met het vertalen van alle ideeën, verpakt in een sterk merk. Zo ontstond Silt. Samen met de opdrachtgever bedachten wij de naam, vertaalden we dit richting een merk en website. Ook omgevingscommunicatie en persvoorlichting werd door Hive Collective uitgevoerd.
Het co-living concept 2PEER is in 2019 in de markt gezet meteen (simpel) merk en website. Er was nu behoefte aan meer inhoud voor het merk, met als doel de juiste mensen aantrekken. Daar weten de bijen wel raad mee!
Dat begint bij Hive Collective met het opstellen vaneen duidelijke strategie. Middels verschillende sessies onderzochten we wat de beste aanpak was om het doel te bereiken. Deze aanpak hebben we verpakt in een goede, to-the-point briefing. We vertaalden dit naar een nieuw merk, manifest, doelgroep omschrijving, pijlers en een nieuwe website. Klaar om bestaande bewoners te enthousiasmeren en nieuwe bewoners aan te trekken!